14 Mart 2011 Pazartesi

En Beğenilen 10 Bayan Parfüm Çeşidi

Haftasonunun verdiği rehavetten ötürü 2 gündür bloga bir yazı yazamıyordum. Bugünse uzun uzadıya bilgiler vermek yerine sizlere farklı bir öneri sunmak istedim. Peki bu öneri nedir diyecek olursanız, sizler için en çok tercih edilen ve beğenilen 10 parfüm çeşidini derledim. Bu parfüm çeşitleri belki de sizin online parfüm satın alırken işinize yarayacağını ve sizi yönlendireceğini düşünerek bugün böyle bir bilgiyi blogumda paylaşmayı düşündüm. Bence iyide yaptım. İşte çeşitli satış sitelerinden takip ettiğim ve en çok satılan parfüm çeşitlerinin bulunduğu “En Beğenilen 10 Parfüm Çeşidi”

1. Ralph Lauren - Romance
2. Clinique - Happy
3. Sarah Jessica Parker - Lovely
4. Vera Wang - Vera Wang
5. Estee Lauder - Beautiful
6. Thierry Mugler - Angel
7. Burberry - London
8. Britney Spears - Fantasy
9. Calvin Klein - Euphoria
10.Christian Dior - Miss Dior Cherie

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder