2 Mart 2011 Çarşamba

Online Parfüm Satış Siteleri

Günümüzde online ticaret artık ciddi boyutlara ulaşmış durumda. Öyle ki yemek siparişlerini bile internetten veriyoruz. Doğal olarak her sektöre el atan online satış siteleri,  parfüm sektörüne de el atmış durumda. Fakat, bir çoğumuz hala bırakın parfüm satış sitelerini, bir çok e-ticaret sitesini bile kullanmak istemiyoruz. Bunun açıklaması bana göre ya kredi kartlarını vermek istemiyorlar ya da bu tür sitelere karşı önyargılı olarak davranış şekli olan güvensizlik. Kredi kartı kullanmak istemeyenleri bir nebze anlayabiliriz ve belki kafasında oluşan yargıları kıramayabilirsiniz ama güvensizlik olan önyargıyı rahat bir şekilde değiştirebiliriz. Devamlı siparişlerimi internetten kullandığı bir siteden veriyorum. Hem ucuz hem de yorulmadan parfümümü alıyor sipariş ediyorum. Tabii parfümleri denemeden almıyorum. Bu deneme yöntemlerimden birisi de parfüm mağazasına giderek parfümleri deniyorum ve istediğim parfümü arayarak en ucuzunu almaya çalışıyorum. Biraz öncede dediğim gibi bu konuda kullandığım bir site ciddi anlamda ucuz fiyatlar vererek beni karda bırakıyor. İlerleyen zamanlarda sizlere kullandığım bu site hakkında da bilgi vereceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder